Probleem:
Na het invoeren van uw unieke en privé sleutel tijdens de activatie van de extensie krijgt u de melding:

"Access denied: Decryption of data failed"

Oplossing:
De privé sleutel is niet correct ingevoerd. Het kan zijn dat u spaties heeft mee gekopiëerd vanuit de e-mail. 

In sommige gevallen is het zo dat deze melding getoond wordt, terwijl de keys wel correct zijn overgenomen. In dat geval is het mogelijk om met bijgevoegd script de postnl_is_activated configwaarde direct in de database aan te passen. Dit script dient geüpload te worden op de root van de Magento installatie van de klant, waarna dit uitgevoerd wordt door in de adresbalk www.<webshop>.nl/activatePostNL.php in te voeren. 

Wanneer dit script uitgevoerd wordt, worden de statistieken van deze gebruiker niet verstuurd naar PostNL. Houd hier rekening mee en gebruik dit dus enkel wanneer het niet is gelukt om dit op reguliere wijze op te lossen. 

Installatiehulp nodig bij de PostNL extensie? Stuur dan eerst een e-mail naar digitaleklantsupport@postnl.nl of bel met PostNL op telefoonnummer 088-2255651. TIG kan u helpen zodra wij uw casenummer hebben van PostNL.

Heeft u feedback? Wij horen het graag op 020-2181001 of per e-mail op support@tig.nl.

  • No labels