Probleem:
Uw klanten met een afleveradres in het buitenland zien de PostNL verzendmethode in het bestelproces niet. Zij zien de melding:

"Sorry, er zijn momenteel geen offertes beschikbaar voor deze bestelling".

Oorzaak:

Er zijn diverse oorzaken voor dit probleem. Onderstaand kunt u de veel voorkomende oorzaken vinden, mocht dit het probleem bij u niet verhelpen neem dan contact met ons op.

1. Bij de PostNL verzendmethode is het land niet geselecteerd als beschikbaar land.

2. U gebruikt Table Rates/Matrix Rates maar het .csv bestand is niet correct.

3. Er staan geen PostNL producten aan die verzenden naar het buitenland mogelijk maken. Als u in de PostNL geavanceerde instelllingen zit kan dit in het tabje "Gebruikersinstellingen". Vervolgens zullen ook uw buitenlandse klanten kunnen afrekenen met de PostNL verzendmethode.

Installatiehulp nodig bij de PostNL extensie? Stuur dan eerst een e-mail naar digitaleklantsupport@postnl.nl of bel met PostNL op telefoonnummer 088-2255651. TIG kan u helpen zodra wij uw casenummer hebben van PostNL.

Heeft u feedback? Wij horen het graag op 020-2181001 of per e-mail op support@tig.nl.

  • No labels