Let op! Onderstaand artikel is gaat over een verouderde versie van de PostNL Magento 1 extensie. Het is raadzaam om gebruik te maken van de meest recente release.
De laatste versie en meer informatie kunt u vinden op https://tig.nl/postnl-magento-extensies
Als u geen PostNL bezorgopties ziet in uw GoMage LightCheckout kunt u de volgende stappen volgen:
- Open het bestand: App/design/frontend/base/default/template/TIG/PostNL/delivery_options/gomage_checkout/available.html
- Ga naar regel 66 daar ziet u "<?php $_isPostnl = false; ?>".
- Voeg de volgende regel hieronder toe "<?php $_rate = current($_rates); ?>".
- Sla de wijzigingen op.
Neem voor hulp contact op met de TIG Servicedesk.
In versie 1.7.2 van de PostNL extensie is dit probleem opgelost.
U kunt de nieuwste versie downloaden op https://tig.nl/postnl-magento-extensie-community-edition/.
Installatiehulp nodig bij de PostNL extensie? Stuur dan eerst een e-mail naar digitaleklantsupport@postnl.nl of bel met PostNL op telefoonnummer 088-2255651. TIG kan u helpen zodra wij uw casenummer hebben van PostNL.
Heeft u feedback? Wij horen het graag op 020-2181001 of per e-mail op support@tig.nl.