Let op! Onderstaand artikel is gaat over een verouderde versie van de PostNL Magento 1 extensie. Het is raadzaam om gebruik te maken van de meest recente release.
De laatste versie en meer informatie kunt u vinden op https://tig.nl/postnl-magento-extensies

In enkele situaties kan het voorkomen dat uw ordergrid niet volledig laadt binnen uw webshop na het installeren van versie 1.7.1.

In versie 1.7.2 van de PostNL extensie is dit probleem opgelost.

U kunt de nieuwste versie downloaden op https://tig.nl/postnl-magento-extensie-community-edition/.

Volg onderstaande stappen om dit probleem in versie 1.7.1 te verhelpen:

  1. Open dit bestand:
    app/code/community/TIG/PostNL/Block/Adminhtml/Widget/Grid/Column/Renderer/Type/Abstract.php
  2. Zoek op regel 368 if ($deliveryDate->format('N') !== '0' && $deliveryDate->format('N') !== '1')
  3. Vervang dit door if ($deliveryDate && $deliveryDate->format('N') !== '0' && $deliveryDate->format('N') !== '1')
  4. Zoek op regel 391 if ($deliveryDate->format('N') !== '0' && $deliveryDate->format('N') !== '1')
  5. Vervang dit door if ($deliveryDate && $deliveryDate->format('N') !== '0' && $deliveryDate->format('N') !== '1')
  6. Sla uw aanpassing op.




Installatiehulp nodig bij de PostNL extensie? Stuur dan eerst een e-mail naar digitaleklantsupport@postnl.nl of bel met PostNL op telefoonnummer 088-2255651. TIG kan u helpen zodra wij uw casenummer hebben van PostNL.

Heeft u feedback? Wij horen het graag op 020-2181001 of per e-mail op support@tig.nl.

  • No labels