Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Als u ervaart dat bij het printen van verzendlabels via een Zebra printer de verzendlabels niet volledig of scherp zijn dient u allereerst te controleren of het verzendlabel er wel goed uit ziet voor u hem print (.pdf bestand). Mocht het label daar niet volledig zijn neem dan contact op met de Servicedesk.

Als het label er op uw computer goed uitziet maar als u hem print niet volledig is dan adviseren wij u indien u Windows gebruikt onderstaande link te volgen:
http://www.zebra.com/us/en/products-services/software/zebralink/zebra-setup-utility.html

U kunt hiermee een programma van Zebra installeren dat al uw lokale printer instellingen reset waardoor de labels weer goed uit de printer komen.

Als het label er op uw computer goed uitziet maar als u hem print de barcode niet scherp is dan adviseren wij de snelheid van de printer te verlagen. Dit kan in de configuratie van de printer. 

Installatiehulp nodig bij de PostNL extensie? Stuur dan eerst een e-mail naar digitaleklantsupport@postnl.nl of bel met PostNL op telefoonnummer 088-2255651. TIG kan u helpen zodra wij uw casenummer hebben van PostNL.

Heeft u feedback? Wij horen het graag op 020-2181001 of per e-mail op support@tig.nl.

  • No labels