You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 3 Current »

Het kan zijn dat u in uw orderoverzicht meerdere keren per order ziet dat deze is aangemeld, dat kan verschillende oorzaken hebben. Hieronder de twee meest voorkomende.

  • U heeft de order een aantal keer aangemeld, dit is dan een handmatige actie geweest.
  • Het kan zijn dat er een conflict is met een andere extensie die gebruik maakt van de order grid. Als dit het geval is komt het hoogstwaarschijnlijk doordat de extensie een left join gebruikt, maar niet een group by variable mee geeft. Daardoor toont hij het woord "voorgemeld" meerdere keren.  U kan uw developer hiernaar laten kijken of anders contact opnemen met de Servicedesk.

Mocht het voorkomen dat de bovenstaande problemen in uw situatie niet het geval zijn?

Installatiehulp nodig bij de PostNL extensie? Stuur dan eerst een e-mail naar digitaleklantsupport@postnl.nl of bel met PostNL op telefoonnummer 088-2255651. TIG kan u helpen zodra wij uw casenummer hebben van PostNL.

Heeft u feedback? Wij horen het graag op 020-2181001 of per e-mail op support@tig.nl.

  • No labels