You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 3 Next »

 Om de PostNL extensie te deïnstalleren, dient het onderstaande stappenplan gevolgd te worden.

LET OP:

  • Wanneer u verzendingen onder rembours heeft verzonden, zijn deze vanaf het deïnstalleren niet meer te openen. Het is dus zeer belangrijk om deze verzendingen compleet af te handelen voordat u de PostNL extensie verwijdert.
  • Verwijder de extensie niet door TIG_PostNL.xml aan te passen. Dit kan leiden tot problemen in uw backend. 
  • Verwijder de extensie niet Magento Connect. Dit kan leiden tot problemen in uw backend. Heeft u dit toch gedaan en ondervindt u nu problemen in uw backend? Herinstalleer de PostNL extensie en voer dan alsnog het stappenplan uit.

Stappenplan:

  1. Navigeer naar: Systeem > Configuratie > PostNL > Geavanceerde Instellingen > Technische Instellingen > De PostNL extensie deïnstalleren
  2. Druk op de knop "De PostNL extensie permanent deactiveren"
  3. Een popup verschijnt, Vul hier het woord "uninstall" in en druk op "Deïnstalleer"

Wanneer dit gedaan is leegt u de cache en logt u uit en weer in, de PostNL extensie is nu gedeïnstalleerd.

Installatiehulp nodig bij de PostNL extensie? Stuur dan eerst een e-mail naar digitaleklantsupport@postnl.nl of bel met PostNL op telefoonnummer 088-2255651. TIG kan u helpen zodra wij uw casenummer hebben van PostNL.

Heeft u feedback? Wij horen het graag op 020-2181001 of per e-mail op support@tig.nl.

  • No labels