Let op! Onderstaand artikel is gaat over een verouderde versie van de PostNL Magento 1 extensie. Het is raadzaam om gebruik te maken van de meest recente release.
De laatste versie en meer informatie kunt u vinden op https://tig.nl/postnl-magento-extensies
Als u geen PostNL verzendmethode in uw bestelproces ziet kunt u deze stappen volgen:
- Ga naar Systeem -> Configuratie -> PostNL -> Geavanceerde Instellingen -> Gebruikers Instellingen
- Activeer het PostNL product EPS Pack Speciaal klant en sla uw aanpassing op.
In versie 1.7.2 van de PostNL extensie is dit probleem opgelost.
U kunt de nieuwste versie downloaden op https://tig.nl/postnl-magento-extensie-community-edition/.
Installatiehulp nodig bij de PostNL extensie? Stuur dan eerst een e-mail naar digitaleklantsupport@postnl.nl of bel met PostNL op telefoonnummer 088-2255651. TIG kan u helpen zodra wij uw casenummer hebben van PostNL.
Heeft u feedback? Wij horen het graag op 020-2181001 of per e-mail op support@tig.nl.