Page tree

Let op! Onderstaand artikel is gaat over een verouderde versie van de PostNL Magento 1 extensie. Het is raadzaam om gebruik te maken van de meest recente release.
De laatste versie en meer informatie kunt u vinden op https://tig.nl/postnl-magento-extensies

In enkele situaties kan het voorkomen dat u een wit orderscherm krijgt binnen uw webshop na het installeren van versie 1.7.0.

Volg onderstaande stappen om dit probleem te verhelpen:

  1. Open dit bestand:
    /app/code/community/TIG/PostNL/Model/Core/Shipment.php
  2. Zoek op regel 2423 if ($this->getPostnlOrder()->getType() == 'Sunday')
  3. Vervang dit door if ($this->getPostnlOrder() && $this->getPostnlOrder()->getType() == 'Sunday')
  4. Zoek op regel 1874 $storeId = $postnlOrder->getStoreId();
  5. Vervang dit door $storeId = $this->getStoreId(); 
  6. Sla uw aanpassing op.

 

In versie 1.7.1 van de PostNL Magento is dit verholpen.
U kunt de nieuwste versie downloaden op https://tig.nl/postnl-magento-extensie-community-edition/.

Volg ons op Twitter voor informatie over nieuwe releases.

Installatiehulp nodig bij de PostNL extensie? Stuur dan eerst een e-mail naar digitaleklantsupport@postnl.nl of bel met PostNL op telefoonnummer 088-2255651. TIG kan u helpen zodra wij uw casenummer hebben van PostNL.

Heeft u feedback? Wij horen het graag op 020-2181001 of per e-mail op support@tig.nl.

  • No labels