Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Probleem:

Mijn PostNL bezorgopties zijn niet zichtbaar.

Oplossing:

Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom uw PostNL bezorgopties niet zichtbaar zijn.
Controleer onderstaande punten om de oorzaak hiervan te vinden.

1. De communicatie met PostNL mislukt. In de praktijk komt dit vaak door verkeerd ingevoerde gegevens. Let erop dat u met uw eigen gegevens alleen in live modus kunt werken. Op deze link kunt u de testgegevens opnieuw ophalen: PostNL Testgegevens.

2. Bezorgopties inschakelen
Ga naar Systeem -> Configuration -> Sales -> PostNL. Open de vierde stap en activeer de PostNL bezorgopties.

3. PostNL productattributen
Ga naar Catalog -> Manage Products -> open een product -> PostNL. Controleer of alle PostNL productattributen op Ja staan.
Als de PostNL productattributen niet op Ja staan ziet u boven in uw webshop een PostNL-0198 foutmelding. Klik hier voor informatie over deze foutmelding.

4. Product voorraad
Ga naar Catalog -> Manage Products -> open een product -> Inventory. Controleer of het veld Stock Availability op "In Stock" staat en een positief aantal heeft. U kunt indien wenselijk in de PostNL configuratie aangeven dat de bezorgopties ook zichtbaar zijn als dit veld op "Out of Stock staat".

Installatiehulp nodig bij de PostNL extensie? Stuur dan eerst een e-mail naar digitaleklantsupport@postnl.nl of bel met PostNL op telefoonnummer 088-2255651. TIG kan u helpen zodra wij uw casenummer hebben van PostNL.

Heeft u feedback? Wij horen het graag op 020-2181001 of per e-mail op support@tig.nl.

  • No labels